me messy and bored person


Thursday, December 31, 2009

30.12.2009

hari nie min tbe2 ajak ktowang sume kua jlan2..
ak agk plik gk sbna yew..
tp ak x syak pew2 pon..
act mlm sblum ktowang kua esok yew 2 ak dew t'bce something kt fb yg d'tlis oleh min..
ble ak tye psal ayat 2..
de ckap de tlis bnd 2 bb de da xnak men fb g..
ak pon nth cm new cye jew bnd yg de ckap 2..
bsok ktowang pon kua la cm biase..
tp kli ni ktowang nek 2 krte..
mle ktowang g amik ezham kt uma de n g anta de kt tmpat kje yew..
spnjang p'jlanan ak an sya byak t'tye2 an prangai min..
time 2 min gdoh an ezham..
lpas jew anta ezham ktowang tros kua..
yana nek krete an min..
ak lak an sya..
mle2 ktowang nk g MCD titi,
tp jem,ktowang tros g mkan kt KM(KOMPLEKS MUTIARA)
mse ktowang mkan 2 ktowang apy gle kot..
ak an sya pling glak gle ble ingat ayat yg sya blas kt status min kt fb 2..
lpas mkan ktowang ingat nk g karoeke..
tp tbe2 jew k.long call soh amik de kt ampang..
de da abs kje..
ktowang pon psing kt km jap bb nk tnggu mbe min dtang sblum nk amik k.long..
ktowangg msuk kt kdai exsesori..
min time 2 tgok2 cincin n de ckap kt ktowang sume..
eh! jom kite beli cncin same nk sume 4 orang..
ps 2 ak pon jwab..
sya xdew dwit cm new nk bli..
tros ktowang x jd..
time 2 ak x syak2 pew2 pon..
lpas 2 ktowang snggah 1 kdai..
kt kdai 2 dew jual kicin byak n chumil2..
min ckap kt ktowang de nk bli kicin 2..
de soh ktowang plih an..
mle2 de tye kt ak anew yg ak ske?
ps2 sya..
ps2 yana..
bb de ckap nnti de nk plih antre plihan ktowang 3 org anew yg lawa de nk bli..
ktowang pon plih la plihan ktowang..
time 2 ak cm da plik,sya an yana pon da asew plik gk..
tp ktowang diam jew..
ps2 de mntak kicin plihan ktowang 2..
ps 2 ak x taw de wt pew..
x lme lpas 2 mbe min smpey,ktowang smbang2 jp n tros grak kua amik kak min..
lpas jew kak min ktowng tros g uma min..
smpey2 jew uma min..
ktowang smbang2 jp..
ntah cm new min pye prangai yg plik 2,pye de dew smething yg de nk ckap..
pye..
de nk g taw kt ak an sya yg de nk pndah klej..
n tbe2 lak yana ckap yg de sban yew da taw cite sbna bb 1 mlam 2 de t'srempak an min kt klj nga angkat brang..
tp yana xbg taw kt ktowang bb min x bg de bg taw kt ak n sya..
ak mse 2 x taw nk ckap pew.
ak da diam jew..
n tros ak ngis..
bnd yg wat ak ngis g yana ckap min da kua an sume brang de dlam blik..
ak x taw cm new ak ley x prasan brang2 min dew kt dpan pn2 uma de..
ak asew cm bdoh jew..
n xsgke bnd yg ak glak bgai nk mati an sya time mkan 2 tol2 jd..
bdoh2!
ak tol2 x ley time kot min nk pndah..
bb da mcm2 ktowang da rncang nk wat same2..
tp sume yew..
hancur!!
ak t'kilan gle kot..
smbang pye smbang smpey la kol 10 lbih ktowang pon ckap an min nk grak blik kliuc..
kbetulan mlm 2 ktowang cdang nk tdo klej..
ble ktowang nk blik ktowang slam2 n tgkap gmba sme2..
tok t'akhir kli yew..
ble nk msuk krte jew..
min tbe2 bg smething dlam plastik kt sya..
de ckap nie bnd yg korang plih td..
de sje beli tok knangan..
pyew kicin yg ktowang plih 2..
min bli an tok ktowang..
ak tol2 cedeyh kot..
ak xnk min pndah dri kliuc..
bb ak xley idop klaw xdew slah srang dr ktowang..
tp nk wat cm new..
min x d'tkdir kan stay an ktowang kt kliuc..
de sbana yew x taw cm new nk g taw kt ak an sya yg de nk pndah..
tp de t'pkse gk..
ble ktowang smpey klej ktowang tros msuk blik n tgok..
blik da ksong ps2 yana bg ktowang 1 krtas..
kt krtas 2 min tlis LOVE U ALL SO MUCH!!
ak tros ngis kot bce bnd 2..
cedeyh gle!
n td sblum blik uma ktowang smpat jmpe min wat kli t'akhir sblum min grak g kdah..
ble pkey2 blik..
bia la min pg sume nie tok kbaikan de..
g pon parents de m'harap sgat..
spatot yew ezham bf de ptot lbih sdih dr ktowang..
klaw ezham ley time npe lak ktowang xley time..
pew pon..
min ktowang cyag kt ko gk!
n x an dew spe pon yg ley gnti tmpat ko..
we will mish u a lot min..
hrap ko kt kedah apy n ley dpat kwan yg lg baek dr ktowang..
n jgan lpe kt ktowang..

No comments:

Post a Comment