me messy and bored person


Tuesday, May 31, 2011

alhamdulillah!



alhamdulillah..
hari ni satu masalah selesai..
semalam lesen ak dah tamat tempoh..
and hari ni aku dah hidup kan kat pejabat pos bukit puchong..
tahun ni aku berdikari sendiri sebab aku hidup kan lesen sndiri..
huhu..
maklum la sbelum ni manje ckit abah wat..
tp sebena yew xd la sndiri sngat pon abg aku teman..
hahah..
ngade!
so boleh la saya drive semula..
disebab kan abah bg rm50 je td..
saya pon pon renew fo 1 year only cam selalu la..
biase la aku memang suke! nak mengadap pejabat pos 2 tiap2 tahun and setiap hujung bulan 5
kire lpas ni leh jadi pelanggan tetap la kan..
hahahah
ermm tinggal 1 masalah aku..
jumaat ni aku kene pergi kolej tok setel balance yuran..
than g lab print slip exam..next week dah start exam weyh!
jadual pon dah kua!
ayoooo!
cuak la..
dah la sem depan last sem..
berdoa dan start study.. (doa kan saya)
bye!


No comments:

Post a Comment