me messy and bored person


Monday, May 2, 2011

cerita dah basi..

assalamualaikum..
ermm entah nape skang ni asyik malassssssss je nak update..
ermm ape pon xpla..
ak update gak drpda b'sawang kan..
nak cite cerita yang dah BASI!
hahahaha
berbalik kepada entry last ak..
ak ni teringin sangat nak pegi try spa ikan tu..
kebetulan lak hari rabu hari 2..
kitowang ada satu class je..
so memang leh la aku g kan..
tapi bukan pergi sorang..
aku borong sume kawan2 aku..
hahaha..
mule2 ktowang nak g kat mines..
ps2 mirul cakap yang kat mines mahal..
kitowang pon pg la kat jusco equin..
walaupon kecik je spa ikan 2 tapi tepat 2 besar ngan suara kitorang yang x merdu ni..
hahaha..
sampai je kat jusco kitowang makan dulu..
maklum la semua dah KEBULUR tahap gaban punye la..
terus la menuju ke kfc dengan niat di hati nak try kfc chicken chop..
bile dah order start makan..
perrrgggh~
memang terbaik rasa de..
i LOIKE..
haha (propa gile)
ermm ape pon xnak cakap banyak try la sndri..
tp ak respect kat syaza sebab de ley habis kan dengan licin..
hahahah
lepas je makan..
ak sakit perut la lak..
ermm memandang kan minggu lepas jiwa aku terganggu..
datang lak sakit perut memang stress sangat la..
tapi bile pergi je spa ikan tu tengok perangai si mirul terus kitowang gelak gila gila smpai nak pecah perut..
aku ni lak banyak je tanye kat akak kedai tu..
hahahah..
stress lak de ak tgok..
tp ape pon mmang best..
walaupon geli yg teramat sangat3..
so kalaw korang nak try ley la datang jusco taman equin..
murah je rm5 10 minit..

ermm alhamdulillah minggu ni aku dah ok..
ermm lepas aku denga semua ye..
aku bersyukur..
tapi ape pon ak mintak yang terbaik akn berlaku..
aminnn!
doa kan saya dan ariff yang terbaik kawan2..












No comments:

Post a Comment