me messy and bored person


Wednesday, June 1, 2011

Cool Blog!

ohohoho..
eh! assalamualaikum..
sangat malu nak cerita..
tp cerita gak..
hari ni first time dpat minum cool blog..
sebena ye dah lame teringin..
tp x kesampaian..
hari ni akhir yew..
dapat gak rase..
sebena yew x sengaja pon..
hari ni teman mama g bank ps2 g mydin..
mama nak renew lesen..
x sangke lak..
mentang2 la anak beranak lesen mati pon lebih kurang..
aku punye lesen mati 30 haribulan 5..
mama lak 31 haribulan 5
bagus kan..
selang 1 hari jew..
lepas je renew..
g makan..
lepas makan nak balik ntah cm ne mata aku terpandang tangan orang pegang cawan plastik tulis cool blog aku pon..
tgok la keliling aku..
tibe2 t'pndang stall cool blog..
wah! shining terus biji mate aku..
ape lg kua kan beg duwit aku yang dah uzur 2 and order..
bang! nak coolblog coklat 1..
ps2 de tanye aku nak tambah buble tea x..
aku pon angguk..
siap jew..
aku pon bayar rm3.10..
slurrpp!
ermm sdap gak..
lepas ni nak try perisa lain la lak..
huhuuh..
aku offer kat mama suruh rase..
ps2 aku ckap kat mama..
ma jual cool blog ni untung gak..
terus mak aku cadang nak bukk stall cool blog..
huh!
gile tol la..
hahah..
jawab yew aku la pelanggan yang akan membeli sume cool blog 2..





SANGAT chantik kan muke aku baru lepas nangis!
hhahah
(beri tepukan gemuruh tok diri sendiri)


No comments:

Post a Comment