me messy and bored person


Thursday, June 23, 2011

kesedihan!

sobsobsob!
SEDIH!!!!!!
dikala aku nga sengkek dan tidak berduit ni la cardigan kesayangan aku nak hilang..
ermmmm 
sebenar ye minggu lepas aku balik kampung..
aku naik bas sendiri weyh!
teruja kan!
hahahah(batak)
aku sebenar ye teruja gile naik bas sorang..
sebab seumur hidup aku aku tak pernah naik bas sorang balik kampung..
excited die lain macam sikit..
tapi nasib baik ada orang tolong aku kalaw x bluurr gak aku xtaw..
nak beli tiket pon aku x pandai..
haha..
manje betol aku ni kan..
bile dah smpai kampung aku naik la teksi smpai kat umah atok..
mencekik darah weyh teksi kat kmpung ni..
dah a x pakai meter de bantai ye aku rm24..
mentang2 aku sorang pompuan lak 2..
haiiissh!
aku pon naik la teksi 2..
tapi teksi de best weyh..
aku naik gen2 ke pesona mse 2..
erkk?
x prasan bab main naik je..
hahah..
aku taw perangai aku x senonoh kan?
bile dah smpai umah..
aku main masuk je..
aku x teringat langsung psal cardigan aku..
bile dah keesokkan hari nya aku nak pakai baru aku perasan yg cardigan aku dah xd..
SEDIH weyh!
mesti aku tertinggal dlm teksi pakcik 2..
arrggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
dah la aku beli agak mahal susah nak cari cardigan best cm2 weyh..
ermmm dah la nga xd duwit..
t'pakse korek2 gak duwit dalam beg duwit aku yg dah nak hancur tok beli cardigan baru..
tgok nak beli beg duwit baru pon x dapat2..
duwit x mengizin kan la..
aku punye menggodeh2 aku terjumpa satu..
mintak2 la best cardigan yg aku beli ni..
dah xd duwit lg nak beli cardigan lain..


ni la cardigan yang aku nak beli..
korang rase cantik x??

1 comment: